قیمت خودرو امروز نسبت به روز گذشته در اغلب محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی با کاهش روبه‌روست.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ به صورت یک‌دست کاهشی است و می‌توان گفت هیچ خودرویی در بازار پیدا نمی‌شود که دچار رشد قیمت شده باشد. اگرچه بسیاری از خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی با کاهش‌های چند میلیون تومانی روبه‌رو هستند، اما تعداد اندکی از این محصولات، ۸۵ میلیون تومان ارزان‌تر شدند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده، اما نوسان آنها غالباً زیر ۱۰ میلیون تومان است.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۵۴۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته ۸.۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ ۷۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز هشت میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ از صبح امروز تنها سه میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۷۷۲ میلیون تومان رسیده است.

ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار؛ قیمت این خودرو ۸۵ میلیون تومان ریزش کرد | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم با تبعیت از داخلی‌های بازار، کاهشی گزارش می‌شود.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۷۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتومات یکی دیگر از جدیدترین محصولات مدیران خودرو شمرده می‌شود که ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز با افت ۴۰ میلیون تومانی، وارد کانال دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده است.

سوبا M۴ لوکس‌ترین محصول مونتاژی شرکت فردا موتورز نیز امروز رکورددار افت قیمت در بازار است. این کراس‌اوور چینی با افت ۸۵ میلیون تومانی که تجربه کرد به کانال دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید.

ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار؛ قیمت این خودرو ۸۵ میلیون تومان ریزش کرد | جدول قیمت ها

کد خبر 873636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha